Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Sandra - 10 mars 2012 12:32

   

Smådamerna blev trötta efter turen till Skövde i måndags, mina vackra döttrar  



   


 




   





 

Bara för att han är min, underbara karl, jag älskar dig   



Underbara Theodore, bästa illern som finns :D

   


Sist, min lillfis, bara för att folk gnäller att jag har henne på dagis. Hon ser dock inte ut att vara speciellt ledsen, tycker hon ser ganska nöjd ut faktiskt ;)

Av Sandra - 10 mars 2012 12:09

Barnen var inne och badade förut, rätt som det var började Moa sjunga jättehögt, "Min pappa han är negerkung, min mamma är en ängel fiin!" Hon är så underbar, min Goja  


Rickard är iväg till Karlsborg (eller nån helt annanstans på K, har inte så stor koll ^^) och jag sitter och funderar på vad man ska hitta på till lunch.. Inte alls på humör att laga mat idag, ont i huvudet till max :/


I eftermiddag hoppas jag på besök av Patrick, Malin och lilla Noah, för länge sen jag träffade skitungen! Sen blir det kväll, och vad faan ska man hitta på då? ;P  

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards