Alla inlägg under januari 2012

Av Sandra - 23 januari 2012 16:23

Vaknade inte av klockan, som vanligt.. Så blev sovmorgon och sent med barnen till dagis idag! Tack mamma för hjälpen! :) Sen blev det en sväng till farmor och prat om allt och inget, älskar dig! <3 Sen har jag varit duktig och pluggat, haft Nathalie på besök, och hämtat barn på dagis. Nu leker dom som tokar och jag är trött, som vanligt.. Kanske ska kolla upp varför denna trötthet aldrig ger med sig? Spelar ju ingen roll hur mkt jag sover så är jag trött iaf :S Men men, får bli ett senare uppdrag, nu leka loss med barnen innan kvällsmat :) Saknar min Rickard, hoppas han kommer tidigt idag!

Av Sandra - 22 januari 2012 12:24

Fått skäll av min underbara Cicci att jag ska börja uppdatera, så får väl göra goingen nöjd och göra det då ;P Va ju ett tag sen, och vad som hänt? Myyycket.. Har världens underbaraste "gubbe", min Rickard, min bättre hälft :) Går fortfarande bra i skolan, motivationen är relativt bra än, barnen mår kanon, Moa har fyllt TRE år och jag känner mig gammal.. Nellie har börjat prata mer nu det sista och lägger ihop två ord numera, underbart att höra! Fick min bröstförstoring i torsdags, PAIN, men damn så snygga dom blev ^^ Haha!
Idag blir de bara lugnt, Rickard är bakis och jag är uttråkad :P Love my life!  

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards