Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Mer kort ;)

Av Sandra - 10 mars 2012 12:32

   

Smådamerna blev trötta efter turen till Skövde i måndags, mina vackra döttrar  



   


 




   





 

Bara för att han är min, underbara karl, jag älskar dig   



Underbara Theodore, bästa illern som finns :D

   


Sist, min lillfis, bara för att folk gnäller att jag har henne på dagis. Hon ser dock inte ut att vara speciellt ledsen, tycker hon ser ganska nöjd ut faktiskt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 4 maj 2012 17:41

Bjuder på bildbomb från dagen med Daniel, massa myys!!!                           ...

Av Sandra - 16 april 2012 07:57

Inte vart hemma på hela helgen, SKÖNT! Fredag, bubbelbad och mys hos mamma för att sen dricka vin och sova hos Boris. Lördag fixa i garaget, 50-årskalas för farbror, köra trasig vinterbil till garaget, vin med Anna och sovmys hos svärmor och svärfar....

Av Sandra - 13 april 2012 08:11

*Sätta på nytt plåster på Moas brännmärke sen igår, jävla bastu :(  * En till rök och mer kaffe. * Dra på barnen kläder. *Traska till dagis. *Hem till Anna på mer kaffe och mys med Tim och Tilian. *Mys med Sara och Lennie, vackra lilla bebi...

Av Sandra - 12 april 2012 10:00

Gårdagen bestod av en hel förmiddag på kss och kolla ögat, jävla pissöga som vägrar bli bra! Hoppas denna salvan nr 3 kommer hjälpa iaf, och att synen kommer tillbaka snart.. Jobbigt att inte se nånting :p   Eftermiddagen blev hos kära Boris i Fa...

Av Sandra - 9 april 2012 20:52

Tycker påsken är ganska överskattat, men vart skönt med långhelg iaf :) Igår var det Uddevalla hemma hos moster, Veli, mormor, mamma, pappa, syster, Hardy, Moa, Nellie och systerdöttrarna Denize och Izabella Mysdag! Karln var tråkig och var och jobba...

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards