Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Morgonens lärdom

Av Sandra - 7 april 2012 17:31

Morgonens lärdom:

1. Kliv alltid upp med en gång Liten gör det.

2. Gör du det ändå inte, kolla igenom tvättmaskinen innan du startar den.

3. En halv toarulle gör svart tvätt vit.

4. Den numera vita svarta tvätten blir inte svart igen, även fast man tvättar om.

5. Även när den vita svarta tvätten hängt på tork hela dagen går det inte att få bort allt vitt ludd, därav all svart tvätt får behållas vita tills någon vänlig själ kommer på ett bra knep att få bort skiten.. -.-



Annars var det elmia igår, pissväder men annars bra! Nu har gubben snott min dator, jag får tydligen inte spela MITT World Of Warcraft, för det ska HAN göra.. Mjaha.. När jag får in pengar nästa gång får jag nog köpa ett eget account till han minsann.. 


I morgon drar jag och barnen till Uddevalla att hälsa på moster med mamma, pappa, syster, systerdöttrar och mormor. Mysigt! Karln får stanna hemma och jobba, inte lika mysigt... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 4 maj 2012 17:41

Bjuder på bildbomb från dagen med Daniel, massa myys!!!                           ...

Av Sandra - 16 april 2012 07:57

Inte vart hemma på hela helgen, SKÖNT! Fredag, bubbelbad och mys hos mamma för att sen dricka vin och sova hos Boris. Lördag fixa i garaget, 50-årskalas för farbror, köra trasig vinterbil till garaget, vin med Anna och sovmys hos svärmor och svärfar....

Av Sandra - 13 april 2012 08:11

*Sätta på nytt plåster på Moas brännmärke sen igår, jävla bastu :(  * En till rök och mer kaffe. * Dra på barnen kläder. *Traska till dagis. *Hem till Anna på mer kaffe och mys med Tim och Tilian. *Mys med Sara och Lennie, vackra lilla bebi...

Av Sandra - 12 april 2012 10:00

Gårdagen bestod av en hel förmiddag på kss och kolla ögat, jävla pissöga som vägrar bli bra! Hoppas denna salvan nr 3 kommer hjälpa iaf, och att synen kommer tillbaka snart.. Jobbigt att inte se nånting :p   Eftermiddagen blev hos kära Boris i Fa...

Av Sandra - 9 april 2012 20:52

Tycker påsken är ganska överskattat, men vart skönt med långhelg iaf :) Igår var det Uddevalla hemma hos moster, Veli, mormor, mamma, pappa, syster, Hardy, Moa, Nellie och systerdöttrarna Denize och Izabella Mysdag! Karln var tråkig och var och jobba...

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards