Alla inlägg under september 2011

Av Sandra - 21 september 2011 10:02

Jag MÅSTE verkligen köpa en kamera.. De här är ju värdelöst :P 
Dagiskorten på tjejerna kom i veckan, mina underbara vackra ungar. Sjukt fina kort blev de, stolt mor!

Hoppas, åh jag hoppas. Måndag - dagen som kommer förändra mitt mående garanterat. Om det är bra eller dåligt vet jag på måndag, nervös fi fan! 

Av Sandra - 18 september 2011 19:18

Skulle gått ut igår, sket sig stenhårt då jag somna kl 20.00 i soffan.. Jeje, va sketkul i fredags iaf :D Mys med plutten hela helgen med, de gillar vi :) 

Av Sandra - 15 september 2011 09:48

Liten sover, (förlåt NELLIE) sover, Moa kollar tv, jag ska dra fram skolböcker.. Men shiit jag är bra trött idag :S 

Av Sandra - 13 september 2011 13:04

Min stora tjej fick följa med till skolan idag, först var hon jättenöjd, när hon kom på att vi skulle sitta där längre än en kvart blev det tråkigt ;P Men jäklar vad duktig hon var :D Nu är det nana-dags.. 

Av Sandra - 12 september 2011 08:24

Väldigt segt att starta idag.. Möte med mentorn kl 10, och möte med studievägledare kl 14, ska bli plugg däremellan.. Tycker inte om måndagar.. 


Sen passar vi på att tacka barnens far för hjälpen i helgen, du är bra snäll du Snutten!   

Bah

Av Sandra - 9 september 2011 21:16

1. Jag suger kamelpung på att uppdatera.

2. Hade som fråga varför jag inte skriver ut mina barns namn, det är för att jag kallar dom oftast Stor och Liten här hemma oxå, men okej. Moa och Nellie heter dom så vet ni det. 

3. Skrattar högt åt vissa personer i min omgivning som ska vara äldre än mig, på papper, men som beter sig som 4.

4. Älskar min skola! Ligger jättelångt framför i planeringen och läraren är kanon-nöjd!

5. Vill jag ha mina barn på dagis som jag är berättigad till medan jag pluggar, så har jag det. Jag KAN INTE studa hemma heltid med två barn springandes omkring mina ben, min hjärna kan inte lära sig saker med störning runtomkring. Så dålig är jag.

6. Jag älskar mitt liv, mina nära, mina kära, JAG ÄLSKAR ER FÖR DOM NI ÄR!

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards