Alla inlägg under augusti 2011

Av Sandra - 14 augusti 2011 10:50

Sur. Arg. Besviken. Ledsen. Lycklig. Ångest. Rastlös. Trött. Uttråkad. Ingen bra kombo på morgonkvisten. 

Av Sandra - 10 augusti 2011 16:50

Funkade kanon på dagis idag med, så skönt! Liten tycker det är jättekul och bryr sig inte om att mysa med mig alls. Hon vill helst va hos sin favvo-fröken om hon blir ledsen, underbart! Kan jag lugna mina mamma-nerver lite :) 


Ständig ångest dock, bajs på de.. Hoppas att även det blir bättre sen.. 

Av Sandra - 9 augusti 2011 19:25

Både Stor och Liten älskar dagis, så skönt att dom trivs så bra :) Kaffemys med Elli idag oxå, nu trött och funderar allt för mycket, som vanligt. Hoppas på att det går med en tidig säng-gång idag.. 

Av Sandra - 8 augusti 2011 22:09

Min bebis (som visserligen inte är bebis längre, enligt andra iaf) ska börja skolas in på dagis i morgon! Min fina fina unge! Nervös, även fast jag tror det kommer gå kanonbra, innan sommaren blev hon ju rosenrasande varje gång vi skulle gå därifrån och lämna Stor, Liten ville minsann oxå vara kvar och leka! Ska bli jävligt intressant iaf! 


Väldigt trevlig helg blev de, fylla, träffa kompisar man inte sett på länge, mys med barnen, spelkväll, god mat av "privat-kocken", promenad till barnens farmor är nog bara en liten del av vad denna helgen erbjöd. Nice som fään :P


Nu blir det riskaka och smörgåsrån, sen hopp i säng! (Undar egentligen vad man ska ställa klockan på om barnen ska vara färdiga till kl 8, ah jag oxå då förståss. Tåls att fundera på!)

Stor och Liten på väg till dagis i vintras. På den tiden fick Liten följa med mig hem igen. Denna vintern ska båda stanna, och jag ska plugga. I morgon är det två veckor kvar, jag längtar!

Av Sandra - 8 augusti 2011 08:56

Funkar inte alls hos D, lille plutt får åka till katternas himmel idag :( Fan!

Av Sandra - 5 augusti 2011 13:06

Min finaste lilla Alfons har nu flyttat till D, hoppas det funkar så stackarn slipper dö.. Men det går fasen inte ha en katt som pissar ner alla barnens leksaker.. Tur man kan hälsa på han hos D iaf! :)

Annars inte mycket, barnledig helg vilket innebär alkoholaktiga drycker ikväll med M och i morgon med N. Mys på hög nivå! 

Av Sandra - 4 augusti 2011 10:48

Sommarväder idag igen, UNDERBART! Meen, vad ska man hitta på... 


       Bada som på dom här bilderna? Eller ska jag försöka hitta skjuts till stallet så Stor kan få rida som på:

   Den bilden.. Visserligen ser hon inte så mycket under den där gigantiska hjälmen, men fasen hon älskart!


Fortsätter att fundera en stund till.. 

Av Sandra - 3 augusti 2011 22:24

Ah, konstigt i hjärnan är väl det minsta man kan säga! Meen, någon ska jag lära mig, bara en annan gång än just nu tydligen..

På tisdag börjar Liten dagis, fattar ni?! DAGIS!! Min bebis som fyllde ett helt år i lördags! 

   Min underbara toka, min vackra 1-åring! Jag Älskar Dig!


Annars vad händer? Knas sommar, bra, men knas! Bjur på ett par bilder te ist.

   Min röv va dock för fet för vagnen..   Underbara Stor!   Stor kom fram till att grisen va tjock, t.o.m tjockare än morfar ;)    Stor busar :)    Rally med Elli! Gick ju bra te dom krasha..   Gurkish!    Underbara Elli, Jag Älskar Dig!   Liten, tokunge nr 1. :)




Och på tal om inget, om 20 dagar börjar JAG skolan!! Fy faan vad underbart :D 

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards