Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Dag 1- Presentera mig själv

Av Sandra - 10 april 2011 08:40

Ja, något sent men börjar nu då :p


Heter Sandra, ensamstående mor till två döttrar. Stor född 3 januari -09 och Liten född 30 juli -10. Två galna katter, Nisse och Alfons. 


Pluggar en mattekurs på distans, och när Liten börjar dagis ska det pluggas till undersköterska! Hur nu det går, är ADHD-fall till råga på allt.


Musiken som spelas är allt från himmel jord, från Brad Paisley, Dropkick Murphys, Nationalteatern och Clawfinger. Salig blandning med andra ord men helst lyssnar jag på mitt älskade Hardcore Superstar.


Är galet olyckligt kär i "Mr R" och är för bra att plåga mig själv genom att träffa honom, kolla filmer och mysa, även fast jag VET att det inte blir nåt mer. Men, nån gång ska jag väl lära mig där oxå..


Vad ska man säga mer? Familjen kanske? Har en mor, en far, en storasyster och en lillebror. Mor och far har alltid gjort det som är bäst för mig, även fast jag inte tyckt det just då, jag hamna på behandlingshem och fosterfamiljer, betett mig som ett svin mot dom, men dom är kvar. Älskar er av hela mitt hjärta ska ni veta! Syster är gift och bor 3 mil härifrån, dom har två barn, D som fyller 5 år om ett par dagar och I som fyller 1 år om två veckor ungefär. Träffas inte så ofta, men vi är inte så lika heller. Kärlek till dig iaf söstra mi, jag älskar dig! Bror, min bror, inte samma föräldrar alls men uppväxta ihop. Underbar människa som är genomsnäll men inte alltid vet hur man ska bete sig ;) Du är den lillebror jag aldrig fick biologiskt och jag älskar dig!


Det får väl ändå räcka som presentation va? Ingen som orkar läsa hur mycket som helst, eller? Vi kan säga att om jag missa nåt får ni väl hojta till ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 4 maj 2012 17:41

Bjuder på bildbomb från dagen med Daniel, massa myys!!!                           ...

Av Sandra - 16 april 2012 07:57

Inte vart hemma på hela helgen, SKÖNT! Fredag, bubbelbad och mys hos mamma för att sen dricka vin och sova hos Boris. Lördag fixa i garaget, 50-årskalas för farbror, köra trasig vinterbil till garaget, vin med Anna och sovmys hos svärmor och svärfar....

Av Sandra - 13 april 2012 08:11

*Sätta på nytt plåster på Moas brännmärke sen igår, jävla bastu :(  * En till rök och mer kaffe. * Dra på barnen kläder. *Traska till dagis. *Hem till Anna på mer kaffe och mys med Tim och Tilian. *Mys med Sara och Lennie, vackra lilla bebi...

Av Sandra - 12 april 2012 10:00

Gårdagen bestod av en hel förmiddag på kss och kolla ögat, jävla pissöga som vägrar bli bra! Hoppas denna salvan nr 3 kommer hjälpa iaf, och att synen kommer tillbaka snart.. Jobbigt att inte se nånting :p   Eftermiddagen blev hos kära Boris i Fa...

Av Sandra - 9 april 2012 20:52

Tycker påsken är ganska överskattat, men vart skönt med långhelg iaf :) Igår var det Uddevalla hemma hos moster, Veli, mormor, mamma, pappa, syster, Hardy, Moa, Nellie och systerdöttrarna Denize och Izabella Mysdag! Karln var tråkig och var och jobba...

Presentation


*Sandra
*Mamma till två döttrar, Stor och Liten
*22 år
*Crazy
*Bitterfitta
*Sjuk humor
*Behandlar andra som dom behandlar mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards